صدایم را نمی شنوی
دل نوشته های من
روزها از پی هم میگذرد پروردگارمان را فراموش نکنیم

با این همه واژه چه کنم؟

تکلیف اینهمه حرف نگفته چه می شود؟

باید حرفهایم را مچاله کنم و بر گرده باد بیاندازم

باید خوب باشم

من خوبم ….من آرامم……من قول داده ام

فقط کمی

بی حوصله ام

آسمان روی سرم سنگینی میکند

روزهایم کش امده

هر چه خودم را به کوچه بی خیالی میزنم

باز سر از کوچه دلتنگی در میاورم

روزها تمام ابرهای اندوه در چشمانم حلقه میزنند ولی نمی بارند

چون

من خوبم ….من آرامم……من قول داده ام

اما شبها..

وای از شبها

هوای آغوشت دیوانه ام میکند

موهایم بد جوری بهانه دستانت را میگیرند

تک تک نجواهای شبانه ات لا به لای موهایم مانده اند

کاش لا اقل میشد فقط شب بخیر شبها را بگویی تا بخوابم

لالایی ها پیشکش

من خوبم ….من آرامم……من قول داده ام

فقط نمیدانم چرا هی آه میکشم

آه

و

آه

و بازم آه

خسته شدم از این همه آه

شبها تمام آه ها در سینه ا م سنگینی میکنند 

ان قدر سوزناک هستند که می توانم با این همه آه دنیا را خاکستر کنم

اما حیف که قول داده ام

من خوبم ….من آرامم……

فقط کمی دلواپسم

کاش قول گرفته بودم از تو

برای کسی از ته دل نخندی

می ترسم مثل من عاشق خنده هایت شود

حال و روزش شود این

تو که نمی مانی برایش آنوقت مثل من باید

آرام باشد …..خوب باشد….. قول داده باشد

بیچاره...

 


نظرات شما عزیزان:

sahar
ساعت2:12---29 ارديبهشت 1392
salam web khobi dari

Mahtab
ساعت11:05---3 ارديبهشت 1392
kash dar kochei tanhai man rahgozari tanha bod
slm sheyda jan khobi web khobi dari bos


Negar m
ساعت11:02---3 ارديبهشت 1392
Slm sheyda jan negar hastam khobi azizam.mikhastam bahat link konam lotfan shoma ham ba man link konid bos merci

Bita
ساعت11:00---3 ارديبهشت 1392
Slm sheyda jan mikhastam matalebe webamo aplod konam lotfan mishe behem komak konid mamnon misham boos

Saharnaz
ساعت10:58---3 ارديبهشت 1392
Kash dar goshei az ein alame hasti kasi bod ke seday mara rasa mishenavid kash kenaram bodi ehsat mikardam parvardegar alamiyan dostat daram.

Nariman
ساعت10:55---3 ارديبهشت 1392
Slm khobin merci az web zibaton vaghean az ashaar va romanaton lezat bordam

Neda
ساعت10:53---3 ارديبهشت 1392
Slm sheyda jan matene sheret zibast. Moamnon ke be webam sar zadi

Mohammad
ساعت10:51---3 ارديبهشت 1392
Slm sheyda jan khob hasti web zibai dari mamnon ke be webam sar zadi.matne ein sheret besyar ziba va ehsasi

negar
ساعت21:47---28 اسفند 1391
Salam sheyda jan khobi??
web zibai dari azizam matalebeto kamel khondam


ساناز
ساعت21:19---17 اسفند 1391
سلام شيدا جان وب زيبايي داري خوشحال ميشم به ماهم سر بزني عزيزم

mohammad
ساعت6:15---14 اسفند 1391
کسـی بــوی ِ تنـت را بگیــرد
نغمــه ِ دلـت را بشنــود
و تو خــو بگیــری به مـــآنـدنـش!!!
چـه احســآس ِخـط خطــی و مبـهـمـ یسـت!
ایــن عــآشقــآنـه هــآی حســود مــن …
Salam shida joon haletoon khobe mamnoon ke beman sar zadi moteshakeram
en weblog man hast biya montazeret hastam
man toro link mikonam toham mano link kon
ba tashakor mohammad


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





شنبه 30 دی 1398برچسب:بشو صدای من را, :: 11:45 :: نويسنده : شیدا

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دل نوشته های من و آدرس takta.1369.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 57
بازدید دیروز : 21
بازدید هفته : 57
بازدید ماه : 119
بازدید کل : 5364
تعداد مطالب : 133
تعداد نظرات : 47
تعداد آنلاین : 1